ChristenUnie zoekt nieuw talent

Hele team 2016dinsdag 12 juli 2016

In 2018 zijn er nieuwe Gemeenteraadsverkiezingen. De campagne daarvoor start in de herfst van 2017. Als plaatselijke ChristenUnie komen we graag in contact met mensen die het interessant zouden vinden in dat jaar verkiesbaar te zijn voor de Gemeenteraad.

Heeft u sluimerend politiek talent, vindt u het leuk met mensen om te gaan, houdt u van stukken doorgronden, standpunten uitdragen en vooral: een christelijke stem te zijn voor de mensen in uw gemeente, neem dan contact met ons op! U kunt dan vanafmeedraaien in desteunfractie van Utrechtse Heuvelrug om te kijken of het werk als Raadslid of fractielid u past.kuntin 2017 geplaatst worden op de kieslijst voor Utrechtse Heuvelrug of - als we daar meedoen - in Bunnik. Wilt u meer informatie, bel ons dan even, ons Raadslid Dick Karssen staat u graag te woord. Ook als u iemand kent die geschikt zou zijn, maar dit bericht niet leest, tip hem of haar even! Meer informatie ofvia: info@utrechtseheuvelrug.christenunie.nl.

Archief > 2016 > juli