Geef je deskundigheid en talenten aan ons door!

Samenwerking.jpgzaterdag 24 oktober 2020

De ChristenUnie is een veelkleurige partij: onze leden bevinden zich in allerlei beroepsgroepen en hebben uiteenlopende deskundigheden en interesses. Dat is fijn, want er gaat veel om in de (lokale) politiek. Het is daarom belangrijk dat er mensen zijn die hun kennis en inzichten kunnen delen, bijvoorbeeld als bepaalde onderwerpen in de gemeenteraad aan de orde komen of als er campagne gevoerd moet worden.

Zeker bij onze kleine fractie in de gemeente Utrechtse Heuvelrug is het fijn als er mensen zijn die (af en toe) willen meedenken of meewerken.

Jij kunt lokaal de fractie en het bestuur ondersteunen met je talenten. Daarom willen we je vragen om via www.christenunie.nl/mijnprofiel met ons te delen waar je inhoudelijke expertise ligt, zodat we weten wat we “in huis hebben”. Ook kun je aangeven of je zelf politieke ambities hebt.

Voor de duidelijkheid: het invullen geeft geen verplichtingen. We hopen jou zo bij het werk van de ChristenUnie te betrekken op een manier die bij jou past.

Uiteraard kun je ook altijd rechtstreeks contact opnemen met fractie- en bestuursleden. Mail dan met info@utrechtseheuvelrug.christenunie.nl.