Bestuursleden gezocht

Plaatje bestuurswerkzaterdag 08 september 2018

We komen graag in contact met mensen die ons bestuur willen versterken. Lijkt u of jou dat een interessante bezigheid - en dat is het ook -, mail of bel ons dan even!

Als lid van het bestuur geef je sturing aan de plaatselijke afdeling van de ChristenUnie, die Utrechtse Heuvelrug, Bunnik en Wijk bij Duurstede beslaat. Het bestuur onderhoudt contact met de politieke fractie (in Utrechtse Heuvelrug), vertegenwoordigt de afdeling op landelijke congressen, houdt de leden op de hoogte via nieuwsbrieven, beheert de financiën en organiseert ledenbijeenkomsten en - in verkiezingstijd - de campagne (samen met een campagneteam). De tijdsinvestering is ca. 3 vergaderingen per jaar, in campagnetijd kan het drukker zijn. Een secretaris doet nog extra klussen, zoals notuleren of nieuwe leden verwelkomen. Uiteraard voer je taken uit die passen bij je belangstelling en gaven en ook de tijdsinvestering is flexibel. Het is nodig dat je lid bent of wordt van de ChristenUnie.

Interesse of eerst meer weten? Stuur dan even een mailtje naar lydiaplat@utrechtseheuvelrug.christenunie.nl.

Archief > 2018 > september