Online bijeenkomst met Mirjam Bikker

Fractievoorzitter Mirjam Bikker 2 klein.jpgzaterdag 08 mei 2021

We nodigen u van harte uit voor een online bijeenkomst van de lokale ChristenUnie op dinsdag 8 juni 2021. We hopen dan Mirjam Bikker, Tweede Kamerlid voor de ChristenUnie, in ons midden te hebben die iets zal vertellen over de waarde van lokale politiek en over de invloed die een kleine partij kan hebben.

Mirjam is zelf gemeenteraadslid geweest in Utrecht. Ook staat de vloer open voor vragen van uw kant, zodat het een interactieve avond wordt. U kunt vragen stellen aan Mirjam over haar ervaringen in Utrecht, of haar werk in de Eerste en Tweede Kamer. Of uw ideeën delen over hoe we als ChristenUnie van waarde kunnen zijn in onze dorpen en steden. We hopen dat u deze avond in uw agenda wilt reserveren! Ook niet-leden zijn van harte welkom. Als u zich opgeeft ontvangt u een zoomlink waarmee u in kunt loggen. De avond duurt van 20.00 uur tot ongeveer 21.30 uur. U kunt zich opgeven via lydiaplat@utrechtseheuvelrug.christenunie.nl of bel 06 360 74 073.