Verkiezingsmiddag in Odijk

Arne Schaddelee.jpgdinsdag 21 februari 2023

In het kader van de verkiezingen voor Provinciale Staten en het Hoogheemraadschap stellen op zaterdag 4 maart lokale kandidaten van de ChristenUnie zich in Odijk aan u voor. De bijeenkomst is van 15.30 tot 17.00 uur, in ’t Wapen van Odijk – Meent 53 in Odijk.

Graag hebben we het met u over onze keuzes voor de Heuvelrug en Kromme Rijnstreek: zoals veiliger provinciale wegen, behoud van landgoederen of de Markiezeneik. Betaalbaar wonen, energiebesparing en mobiliteit met fiets en OV staan hoog op onze provinciale agenda. De N229 heeft onze aandacht! We willen dienstbaar zijn aan inwoners, bedrijven en milieu, met toekomstgericht rentmeesterschap en een verantwoord waterbestuur. Hoe dat voor Bunnik werkt, lichten we graag toe in direct contact met u.

Maak kennis met onze lijsttrekker voor het Hoogheemraadschap, Christine Pleijsier, of met onze huidige gedeputeerde, inwoner van Bunnik en 2e op de lijst voor de Staten, Arne Schaddelee. Lokale gastheer is Paul Zeef, kandidaat voor Provinciale Staten en voor het Hoogheemraadschap.

Er is een korte presentatie van het verkiezingsprogramma van de ChristenUnie en van de speerpunten voor de Kromme Rijn streek. Ons motto is “Ruimte voor elkaar”. Of het nu om mobiliteit woningbouw, stikstof, energie, waterbeheer of natuur en landschap gaat. Keuzes zijn nodig, dat erkennen we als ChristenUnie. We nemen u graag een eindje mee op weg in onze keuzes, met onze inspiratie.